Warning: trim() expects parameter 1 to be string, array given in /home/wwwgand/public_html/modules/modules.php on line 61

Warning: trim() expects parameter 1 to be string, array given in /home/wwwgand/public_html/modules/modules.php on line 61

Warning: trim() expects parameter 1 to be string, array given in /home/wwwgand/public_html/modules/modules.php on line 61

Warning: trim() expects parameter 1 to be string, array given in /home/wwwgand/public_html/modules/modules.php on line 61

Warning: trim() expects parameter 1 to be string, array given in /home/wwwgand/public_html/modules/modules.php on line 61

Warning: trim() expects parameter 1 to be string, array given in /home/wwwgand/public_html/modules/modules.php on line 61

Cum ne revenim la silueta anterioara nasterii?

Rating: 6.0/10 (34 votes cast)

22 Februarie 2009

Cum ne revenim la silueta de dinaintea sarcinii

 

 

Dupa ce a purtat in pantece, timp de noua luni un copil, organismul femeii suporta anumite modificari. Cele mai evidente sunt cele care tin de greutatea corporala. Multe dintre proaspetele mamici se confrunta cu kilogramele in plus depuse cand erau gravide. Multe femei isi pierd increderea in sine si se lupta in permanenta cu problema scaderii in greutate. Desi nu exista o reteta panaceu universal pentru toate femeile, sunt anumite solutii, anumite exercitii, care le pot ajuta sa revina la corpul mult visat.

·        Incercati, pe cat posibil, sa mergeti cat mai mult pe jos sau macar 60 de minute pe zi. Va va ajuta sa si pierdeti din kilograme, dar va stimula si tonifia si musculatura. Plimbatul in parc cu caruciorul si bebelusul se poate dovedi relaxant pentru dumneavostra si benefic si pentru cel mic. Studiile efectuate au aratat ca impinsul caruciorului este un mod de a arde cu pana la 20% mai multe calorii decat simpla plimbare.

·        Cercetarile din domeniu au demonstrat ca statul la televizor incetineste ritmul de slabire. Asta datorita faptului ca este o activitate sedentara, dar si indeamna la “rontait”. Dupa ce vizualizam reclamele atat de apetisante de la televizor, avem tendinta de a lua o gustare sau mai grav sa rontaim snaksuri si alte produse foarte bogate in calorii. In timpul zilei daca doriti sa serviti o gustare asigurati-va ca este sanatoasa si buna: de exemplu morcovi curatati si taiati rondele.

·        Fiti mai atente la procentul de grasimi continut de alimentele consumate. Un control al aportului de grasimi va va ajuta sa slabiti.

·        Incercati sa faceti exercitii fizice, dar numai dupa ce ati discutat in prealabil cu medicul ginecolog. La controlul care se face in mod obisnuit dupa sase saptamani de la nastere, discutati cu medicul ginecolog daca puteti face exercitii si mai ales ce tip de exercitii. Dupa consultatie acesta va decide daca este indicat sa incepeti acest tip de activitate sau trebuie sa mai asteptati. Exercitiile pe care le efectuati vor trebui sa fie specifice pentru zona abdomenului (cel mai afectat de sarcina, in jurul caruia se fac acei “colacei”pe care femeile ii urasc atat de mult!), exercitii cardio (care stimuleaza ritmul cardiac si care trebuiesc facute treptat) si exercitii de tonifiere a musculaturii, care va vor stimula si metabolismul. Tineti cont de faptul ca organismul dumneavoastra trebuie sa se refaca dupa nastere si incepeti cu un efort minim spre moderat si, pe masura ce va refaceti, mariti ritmul si numarul de exercitii. Nu uitati ca trebuie sa aveti acordul medicului obstretician.

·        Hraniti-va sanatos! Mancati echilibrat, din toate grupele de alimente: carne slaba (preferabil de pui), peste, lactate degresate si multe fructe si legume si consumati suficiente fibre. Consumul a cel putin 2 litri de apa pe zi este foarte important. Este recomandat ca inainte sa va asezati la masa sa beti un pahar mare de apa. Acesta va va reduce apetitul si senzatia de satietate se va instala mai rapid. De asemenea este util sa mestecati un timp mai indelungat dumicatul inainte de a inghiti. Veti da astfel timp organismului sa proceseze informatia ca a primit hrana. De obicei sunt necesare minim 10 minute intre momentul in care ati mancat si momentul in care aceasta informatie ajunge la creier.

·        Mancati putin si des. Daca veti manca doar o data sau de doua ori pe zi nu veti reusi sa slabiti, ci din contra veti stimula organismul sa isi faca rezerve adipoase.

·        Alaptati copilul. Este cea mai buna si usoara metoda de a pierde din excesul de greutate. Alaptatul consuma circa 500 de calorii pe zi. Dar nu tineti o dieta drastica daca alaptati, pentru a nu afecta calitatea laptelui. Nu aveti voie sa slabiti mai mult de 1 kilogram pe saptamana daca alaptati, deoarece in urma acestui proces are loc eliminarea anumitor toxine in laptele secretat..

·        Aveti grija sa va odihniti suficient, desi in momentul in care aveti un bebelus in casa pare imposibil. Deprivarea de somn duce la secretarea unor hormoni de stres, care favorizarea depunerii de grasimi. Incercati sa va odihniti atunci cand doarme si cel mic.

·        Fiti ingaduitoare cu dumneavoastra insiva. Salutati si sarbatoriti fiecare progres inregistrat, dar nu va fortati. Daca rezultatele nu apar imediat, nu renuntati si nici nu va invinovatiti. Delectati-va alaturi de cel mic si bucurati-va de fiecare secunda petrecuta alturi de pruncul dumneavoastra. Va face minuni pentru starea de spirit! Si ganditi pozitiv, vizualizati-va avand deja greutatea dorita. Aceasta imaginea va stimula subconstientul sa va ajute sa obtineti ceea ce v-ati propus!

·        O alta activitate placuta, care va va ajuta sa scapati de kilogramele in plus este inotul, si care ajuta si la tonifierea musculaturii si recapatarea supletii pielii. Puteti de asemenea sa faceti si exercitii in bazinul cu apa.

 

Nu uiati ca “unei femei ii sunt necesare noua luni ca sa devina mama, dar mult mai mult ca sa redevina femeie”. Cu perseverenta si optimism veti reusi sa va recapatati silueta pe care o aveati inainte de a ramane insarcinate!

Succes!

 


Posteaza Comentariu

Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa fiti autentificat.
Daca nu aveti cont va puteti inregistra dand click AICI

Warning: trim() expects parameter 1 to be string, array given in /home/wwwgand/public_html/modules/modules.php on line 61